onsdag 20 april 2011

He thought you were the candyman

har varit ute på en jogg/powerwalk-runda. for real, skojar inte. virrade runt lite men sånt är kul, fick se lite mer av hackneyområdet så det var nice. just nu lyssnar jag på en liten oldie för att påminnas om goa tider Girls – Hellhole Ratrace. och den här lisa Tim Curry – Sweet Transvestite

imorgon så ska jag nog kanske, kanske, kanske ut och söka jobb, men bara kanske. det är så skönt när det är sommar och fint väder, så helst vill jag gå till parken eller en liten shoppingtur kanske. längtar så himla mycket tills på fredag då vi ska ha grillfest. hoppas det kommer massor med roligt folk. alla här hemma i huset är nog lite spända. då blir det mojitos för hela slanten, vad jag har längtat <3<3<3







1 kommentar:

  1. You look like you are pretty groovy! Kärlek till den filmen!

    haha fan vad bra du är! vi vill se mer bilder på ditt vardagsliv!!! Hur ser det ut när du står i köket? När du borstar tänderna? När du ska söva? Och var sprang du? Jag älskar friska promendader i det friska vädret!

    STort lycka till med jobbsökningen!! DEt är bara att bita i det sura äpplet. Personligen har jag dragit mig för att ringa äldrevården hela veckan, men ringde imorse!

    SvaraRadera