torsdag 24 februari 2011

pepp















åh, är så pepp på london och att få massa besök i london av massa jag kommer sakna. tex hanna som kanske kommer när hon fyller år och aulona i maj. då kommer malin upp från brighton och så ska vi gå och se ett band som vi tyckte om i högstadiet, nämligen queens of the stone age. nice. och sen hoppas jag på att andra favvisar från borås kommer. alla får komma!!!

imorgon ska jag fika med hanna och kolla på hennes nya fina frilla och på lördag blir det hemmafest(!) hos danne, yeah. längtar. men nu blir det film. köpte två nya idag. doften av grön papaya ochde älskande av louis malle som jag har upptäckt lite mer nu.


2 kommentarer:

  1. längtar såååå till april, då kommer få visa alla mysiga ställen och jag kommer hänga på dig som ett litet spädbarn!! (ok, det lät lite cp)

    SvaraRadera
  2. äsch det lät niceeee! vi kommer ha det så gött. å kul. det kommer vara vår. vara ute hela nätterna utan att frysa!

    SvaraRadera